...

Är så förbannad så det bara kokar i mig! Här har jag fått massa skit för något jag mått hemsk dåligt över! Mådde så extremt dåligt....

Sen får man reda på att jag har fått all skit i onödan!

Gud!! vad i helvete! inger mer skit ska jag ha! varför ge nån skit för något man själv gjort! inga mer lögner & inge mer skit!

Och allt jävla skit du spritt ? varför? varför baktala mig & få folk att tycka illa om mig, sen säger du nå helt annat till mig!?
Vad är det för jävla stil!??!

Är fan i tusen bitar nu!

Litade fan på dig!!

La ner i hela min själ i detta! Kämpat i onödan!

Finner fan inga ord!

Nog yttrat om detta! imorrn är en ny dag! ska försöka hitta nå positivt i allt detta!

Är så jävla trasig nu alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0