Styrketräning!

ÅÅÅÅ Sitter här & myser med min te kopp, är väldigt frysen så har bäddat in mig i en filt oxå :) Tittar på byggfällan på trean.  Det är nå fel som är trasigt på min boxer så har bara 3:an & 5:an att titta på!!

idag har jag kört ett jättehårt träningspass! mina ben är nästan skakiga än ;)



Hade lite trevliga planer för denna kväll men tydligen så blev det inget av det, likaså bra kanske. Ska upp tidigt imorrn.

Har bokat bastun 10.30! Ska bli så underbart!!! kan verkligen rekommendera den där infraröda bastun alltså :) Ska försöka klämma in ett träningspass oxå, men lär ju göra lite nytta oxå :)

Nu ska jag fortsätta se på tv & dricka mitt te :)
Ha en trevlig kväll allihopa :)

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va härligt med basta :D

2010-11-21 @ 11:05:54
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0