Onsdag!


Fy vad trött jag va när det var dags att kliva upp imorse! har sovit 3 timmar inatt bara! Fyy!
Men det va ju bara att studsa upp & göra mig & Tilde klara för dagen!
Åkte först & lämna henne på dagis & sen stressade jag bort till Kerstin för att ha möte. Sen va det bara att stressa ner till praktiken igen!
Första onsdagen som jag inte varit med på salsa aerobicsen! Va på tok för mkt att göra för att jag skulle ha haft tid att delta idag! Passa på att träna lite medans jag gjorde allt annat iaf! Hade 2 st 1.5kg vikter kring fotlederna under 4 timmar iaf!



Mitt nyttga liv fick fortsätta med en nyttig lunch!  1 burk tonfisk med lite olika fröer samt en smörgås!



man blir riktigt mätt på det! Och det smakar bra!

Sen kommer Camilla in i personalrummet & visade vad hon har med sig!  Nå cappuchino med toblerone smak!  jag som absolut inte dricker kaffe tacka först nej! Men när hon sa att det va väldigt sött & smaka massa choklad så gick jag med på att pröva en kopp!

SLURP sa det sen va min kopp slut! Så nu har jag druckigt kaffe för första gången på 10 år!! kan verkligen rekommendera till alla er som hatar kaffe lika mkt som jag gör! Smakar inge kaffe alls! :)



Men fick sån socker kick så sprang runt där på gymmet som en duracellkanin, fick lov att träna lite styrka 30 minuter innan jag gick hem! :)

Nu ska jag strax åka till dagis & hämta Tilde sen ska vi till Ryssa hallen med Malin & Edith, barnen ska bli innebandy proffs!!! :)


To be continued!

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hade sån där med daim smak förut as goda :D

2010-11-24 @ 20:48:11
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0