MMM morgonstund har guld i munnen....

Sitter här i soffan & myser med min cappuccino kopp, denna gång med daimsmak!  jag har blivit helt förälskad i denna dryck. Kan det vara för att det smakar choklad?!? ;)

På tv:en är det våra bästa år. Länge sen jag satt stilla & njöt av lugnet på detta sätt, men det har varit full rulle här imorse, upp & göra Tilde klar, och Julia skulle göra sig klar . jag har varit & handlat, städat och plockat lite.

Ska sitta här en stund till sen göra mig klar för att gå till gymmet....
Som sagt vi har öppet hus idag!  Så kom förbi!!


Kommentarer
Postat av: Madde

HEHE ja dom där är goda, jag var helt fast i den där daim förut guud drack den JÄMT :D

2010-11-26 @ 22:21:39
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0