LENA BH!



Detta är min nyinflyttade kompis! Hon heter Lena! Hon är riktigt snygg! En vän som alltid kommer finnas vid min sida! Hon kommer inte gå bakom ryggen på mig! Hon kommer inte ljuga för mig! & hon kommer defenitivt inte snacka massa skit! Så därför ÄLSKAR JAG HENNE! <3



Fick henne idag av Karin :)  
Karin är Annas mamma för er som undrar!

Anna jag & Tilde har vart & irrat runt i Mora & handlat lite!! :)

Sen har jag och Tilde ätit så god gulasch soppa med nygraddade Ciabattabröd me massa goda pålägg!!


Yummi!

har även satt upp 2 hyllor på väggen i köket & gjort lite fint!

Så, nu har Julia duschat klart så ska ta & dricka lite te med henne & göra nå skoj! :)

Julia är så snäll så hon sover här med mig inatt :)

Imorrn har vi öppet hus på AKTIV KVINNA!
KOM DIT!!

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Madde

COOOL :D

2010-11-26 @ 22:14:34
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0