Tapetsering av Sovrummet!

Jaha då har jag fått upp Easy covern på väggen! Gick snabbt & smidigt må jag säga! Skönt att slippa spackla!
Men har hela händerna & armarna fulla i "glasbitar" eller va man ska säga, e ju massa glasfiber i tapeten..

Stökigt bombnedslag till sovrum!
Före bild:





Hej & hå! Tapeten ramla ner! den e typ som pappkartong eller va man ska säga, hård & tyngre än vanlig tapet


men jag fick tebax den på plats igen :)



SÅ då va det projektet klart! Ska torka typ ett dygn, så hoppas jag hinner få upp min snygga svarta tapet imorrn!
Sen ska jag möblera lite :)

Lägger ut bilder så fort det projektet blir klart!

Klarade iaf av detta me alla fingrar i behåll! :)

Sen stort tack till min kära kusin som sprungit runt & städat massa medans jag tapetserat!!

Nu blir de nog en te kopp & lite tv :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0