Nattliga bravader!


Tog en promenix & posta ett brev :) & nu vart jag hungrig så ska ta & bre mig några nattmackor tänkte jag =) Imorrn ska iaf min doktor ringa upp mig så jag kan få prata ut om dessa sömnproblem, börjar gå mig på nerverna riktigt rejält nu! Varför ska jag ensam vara vaken när ALLA andra sover!?  Finns inte en möjlighet att ens sova e ju superpigg liksom! hade kunnat gått & tränat nu tex så pigg e jag & kl är ändå halv 3 på natten!!
Inte normalt på en fläck att ha det såhär dag efter dag!



Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Hallåj=)

Du är inte ensam om att inte kunna sova,lovar =D!!

Jag sover vanligtvis 3-4 timmar per natt och är överlycklig om jag lyckas sova 5-6 timmar....somnade elva igår och vaknade kl 03.00,och har inte kunnat somna om som vanligt...blir tokig på det här morr...å nu är det dags för mig att åka till jobbet snart.

Hoppas de löser sig för dig!

Kramar & lycka till med doktorn =)

2010-01-26 @ 06:05:37
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0