Hej hopp!

Kul att höra att folk tycker de e skoj att jag börjat blogga igen :)
Man har ju verkligen ingen aning alls om vilka som ens följer bloggen?!

Har fått några kommentarer angående tapeterna, jag som tyckte jag förklara så bra!! HAHA vet att jag e värdelös på att förklara saker men tar det igen!!

Jag har använt "easy up" tapeter dom e väldigt lätta att sätta upp tycker jag, man rollar tapetklistert direkt på väggarna & sen sätter upp tapeten & skär till...

Sen hade jag en gammal väv på sovrumsväggen, så därför hade jag "Easy cover" under min "easy up" tapet enbart för att slippa spackla & slipa på väggen...

Easy cover gör en vägg slät, de va en enkel förklaring som alla borde förstå :)  Oxå samma procedur att man har på klister direkt på väggen fast i detta fall måste man ha våtrumsklister!

Ja har ni fler frågor om det så får ni väl fråga igen?

Jo mina tapeter kostar 350 kr rullen samt easy cover tapetn kostar 3 el 400??  Så nu tror jag de flesta frågorna vart besvarade :)




Kommentarer
Postat av: marlene

du e bättre på å förklara än mig iallafall=) hihi kram

2010-02-02 @ 08:44:48
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0