Flitiga jag! :)

Jaha då har man vart uppe sen 06.40, ätit frulle skjutsat barn på dagis osv  dubbla möten på lassarettet, sen hämta Annso, ätit lite med henne i Vinäs, sen till gymmet, träna lite lätt & sen träffa jag en tjej som hjälpte mig gå igenom hur jag vela lägga upp träningen, valde ett väldigt kort & lätt program med mage rumpa lår bara, resten av träningen kommer jag ju få in genom passen...
Har ju på tok för lätt att bygga muskler & vill inte ha så stora muskler som jag hade förr! Alla tycker jag e knäpp som säger så! Men jag vill inte se ut som en biff! Har redan vart "biff" & trivdes inte!

Sen hämtat barn på dagis & vart i Noret & gjort lite ärenden, sen hem & laga mat osv osv
TOM  hunnit tapetserat klart sovrummet nu!
Fan va hurtig jag har varit idag!!
Ska lägga upp bilder bara jag orkar städa upp efter mig!!
Ikväll blire kvällsmys framför tv:n! :)



Tack & hej leverpastej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte förklara lite hur du gör när du sätter upp dom där tapeterna! För dom är lättare att sätta upp än vanliga tapeter va? hur lång tid tog det för dig? fick du lov att spackla och slipa innan? väldigt snyggt vart det :)

2010-01-29 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0