Sömntuta!

Idag va jag upp & körde Tilde till dagis sen hem & kröp ner igen, va så trött i huvudet pga mina sömntabletter, tänkte att jag bara skulle somna om en liten stund & sen upp & äta frukost & kika på våra bästa år osv. .. för att sedan gå & träna core kl 12..

Jag vakna 11.30! Fick smått panik, va ju bara att studsa upp & byta om & gå!

Va där 10 minuter innan så gick bra :)



Sen gick jag & Annso på ica, handla lite lunch..

Har ätit grillad kyckling & sås & grönsaker & en stor smörgås me skinka på. vart frukost/lunch på samma gång :)

Nu har jag 1 timme på mig att göra något innan jag ska hämta Tilde, så ska ta & starta en tvättmaskin & dammsuga lite.. Inte det roligaste nöjet men behövligt!!

JA just ja!  Mats koppla ju in lampan igår, Och jag undra verkligen va jag tänkte med när jag handla en 33W lampa!!  Man kan ju tro att de e ett litet stearinljus som lyser upp köket!! Så måste fixa en starkare glödlampa så man ser vad man äter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0