Otur med tekniken!

Va & lämna in min bärbara dator på amtech igår, den har ju pajat ihop, hatar den verkligen.. Hoppas dom inte lagar den, vill hellre ha ut pengar att lägga på en ny!

Känns även som min gamla hederliga dumburk håller på att ge upp snart den e så seg!

Behöver även en ny mobil!

En ny sovrums tv mm

Just nu verkar all teknik paja åt mig!

Ska nog införskaffa mig en liten mini pc har setat & kikat runt, finns ju hur många snygga som helst!!  Men vill inte ha dom allra minsta för mina klumpiga fingrar ska ju kunna trycka på dom små tangenterna oxå :P

mellan 10-12 tums skärm blir det nog =)

kanske denna?



Inte är dom värst dyra heller, mellan 3-4000.   fick ju lov att ge 8000 för min kassa bärbara skithög för 3 år sen! & då va den bland dom billigaste & den va helt värdelös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0