Lördag!

Va ju som sagt till mamma igår som fyllde 50 år! Klart jag glömde kameran hemma! så vart ingen kortknäppning, men maten va supergod & tårtan med :) Stanna inte så länge för mamma skulle lägga sig tidigt eftersom hon skulle upp & jobba idag...
Min kära Annzo kika förbi hemma sen & vi lirade "lite" kort eller ja vart väl nästan 50 omgångar av vänd tia! så himla skoj! :)
Mats & Podi spela lite tv spel & sen va dom väl ute & snurra lite, sen kom gubben hem & vi kika tv & så.. Tror inte vi somna förens kl 3! 
Skapligt död när jag vart väckt imorse! Mats & Jocke skulle fara iväg till Sälen för att åka skoter.. Tilde ska på kalas för granntjejen fyller 4 år & har kalas på lekkompaniet & jag ska väl luncha me Sandra?? Sen kommer nog Annso :)

Firar 14 månader me gubben idag å! ;)  Fick för mig att de skulle va 15 månader men senil som man är så har man alltid fel, va tydligen bara 14 så..... Så grattis till oss då! Får väl se om han kommer hem hel från Sälen bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0