Gott nytt år!

Ja om två timmar är det 2011!



Detta va klänningen jag skulle fira nyåret i, men hade verkligen ingen lust eller ork att gå ut idag så ringde hem Tilde istället!

Vi har ätit mat & godis, här dricks det mjölk & cola istället för nå alkohol! ska bli så skönt när man vaknar imorrn!

Tänkte att jag & Tilde skulle gå ner på kajen & titta på lite fyverkerier vid tolvslaget om vi är vakna, håller nästan på att somnar här i soffan, vi bara äter massa snask & ser på tv!

Önskar ALLA ett Gott nytt år!
Vi får hoppas att 2011 blir ett bra år :)

Sen måste jag ju bara berätta en onödig sak. Handlade 2 smörpaket på ica & fick ett par raggsockor :) dom e så sköna!!



Det står tom Lätta på sidan på dom! =)

Tack och hej leverpastej!


Miss u <3

Kommentarer
Postat av: madde

Gott nytt år!

Vi tar det också lugnt, jag orkar inte gå ut är ju bara kallt ändå =p

2010-12-31 @ 22:51:53
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: anna från sthlm

anna, va fin du är i mörkt hår :D hoppas vi ses snart, miss you!!! xoxo

2011-01-04 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0