EN RIKTIG DUNDERTABBE!

ÅÅÅÅÅ Klockan är snart 2 på natten en vanlig tråkig fredag!! jag e superpigg! Inte undra på när man har druckigt 3 koppar cappuccino nu på senkvällen!! jag vill sova!! och hur ska det gå till?!
Klämt i mig en halv grillad kyckling + massa yogurt & sylt, smörgås & popcorn, jag brukar jämt bli så trött när jag äter! men inte ens det biter!! suck suck suck!!   Tro om man ska gå ut & springa 20 varv runt huset?!? dah!!!

Det här är då jag när jag fyller 100 år!



Behöver jag ens nämna att jag är uttråkad!? sitter på google & tittar på bilder på gamla tanter liksom! dah!





Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du fick somna sen :) . Rolig bild hehe ;)

2010-12-11 @ 11:44:34
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0