Blond blondare blondast, igen!

Då har jag haft en liten Anna dag idag, fixat lite me håret, klippt lite & kapat av lite sneluggsaktigt, ja jag & nagelsaxen e bra vänner! :P
Slängde i en hel del blekning i skallen oxå! så vart mkt ljusare nu!



Vet att jag e värdelös på att blogga just nu, gör de när lusten faller på bara...

Nu e då verkligen höstmörkret här, Brr både kallt & mörkt nu, då e det tur att man har hela lägenheten fulla me mysiga ljus! Ska mysa ner mig i soffan & kika film nu! :)
Men först fixa lite Te , varmt & gott, värmes dödskönt i kistan! ;)

Tack och hej leverpstej!!

Kommentarer
Postat av: Stina Ahlenius

Va kul att se lite från dig här ibland :) Snyggt vart det i alla fall i håret. Ha´re gött.

Postat av: Stina Ahlenius

Måste bara får se hur det ser ut, det vart ju helknas med URL.erna...

Postat av: Elin

Mys med te och tända ljus =) Allt bra annars? =) Hoppas du mår bättre än sist vi träffades! puss o kraaaaam snygging

2009-10-01 @ 20:06:34
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Elin

Dags för en update nu... ;) puss

2009-10-26 @ 21:12:57
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Malin

Åhh vad snyggt!!!!!!!!!!!! Min lilla snygging ;) Pussss

2009-10-28 @ 13:24:54
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga sjukt snygg kropp! du är mamma oxå, hur gör du?! själv har ja en son men kroppen är inte som den borde må jag säga...

2009-12-04 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0