Trasig mobil & knasig ägare!

Min stygga mobil har vart busig & vart ute på nattliga äventyr ute, den spendera natten ute nånstans & sen har den nog vart med om en liten bilolycka! Displayen e trasig & kameran i den paj, men det ringer ju i den iaf & de går att svara i den, men jag kan inte läsa nå sms eller se vem som ringer & kommer ju inte åt mina nummer heller så däför e jag dålig på att höra av mig nu!! så då vet ni det oxå, ska väl se om jag hittar den som kan laga den billigt!

Vad har mer hänt i mitt liv? Hmm? jo jag & Mats va hem till hans mamma idag & baka pizza i bagarstugan! vart smällgott!

Fredagen vart lite fest & lördan nykter men har ändå blivit riktigt sen! tror vi va ute & åkte bil till närmare kl 5! & ändå spela jag & Mats en Yatzy innan vi skulle sova :) får ju inte bryta de nattliga traditionerna :)

Nu är de så att jag skulle behöva ut & röra på fläsket lite! Pizza 2 dar irad! hamburgare inatt! godis popcorn & skit varje dag nu & har inte satt min fot på gymmet på snart 3 månader tror jag minsann!
SKANDAL!!


Bjuder på en gammal bild på snygga mig i somras! :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men du har ju din boytoy iaf ;) Idag har jag varit tragisk o knappt klätt på mig, jisses...imorgon ska jag tvinga iväg mig själv o träna så jag iaf gör nånting!!

2009-11-23 @ 01:02:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Alexandra

Vilken snygg blogg du har :)

2009-11-23 @ 14:34:44
URL: http://mangsalexandra.blogg.se/
Postat av: coz

Så där bra kan väl inte se ut bara?

2009-11-24 @ 01:18:05
Postat av: Elin

Dags för lite update här snygging ;) puss

2010-01-03 @ 14:18:20
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0