Melodifestivalen! + update!

Heja Sverige =) jag tycker faktiskt att Sverige har en bra låt! Håller tummarna för att det ska gå bra ...




Har även hivat i mig en LITER COLA idag!  + en pizza + choklad + popcorn! och en tallrik gröt! (ett försök till att va nyttig)
Finns det inge stopp??
Sitter & är sugen på korv med bröd! underar starkt på att göra mig ett par st!
  Och nej jag är inte gravid!
Bara jäkligt matglad :D
Mat=kärlek! HAHA


Haft en superslapp dag idag verkligen.. Enda nyttan jag har gjort idag är att hjälpa Zandra med frisyren innan hon for på 50 år kalas :=)
Va ju på lite grillkalas igår =) Jenny knäppte så fina bilder här som jag snodde! ;)




Jag & Annso diggar Metallica! haha





Jag Carro Annso & Zandra :)   va även massa andra roliga människor där =)

Smångan kom förbi en vända & sa hej då innan hon for till Usa 3 veckor :) Skoj för henne!

i onsdagen hade vi HLR i skolan! Hjärt & lung räddning.. Fick varsin docka att öva på!



så, det va iaf lite uppdatering :)
Snacka om att man är handikappad utan internet!

På måndag bär det av till Stockholm iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0