Tandpetare till ögonen TACK!

Tro om man kan ha sovit mer än 2 timmar inatt??
Läxor & en liten Tilde som höll en vaken halva natten kombinerat med massa annat höll mig vaken ända till morgonkvisten!
Idag tar jag med Tilde till skolan! Måste ge det ett försök. Stackarn kan jag inte lämna på dagis idag. Och jag måste verkligen till skolan & prata med lite lärare. Lämna in matte prov + få hjälp me nå andra tal....
Fixa lite på keramiken..osv...
Sen ska vi ha en mysdag jag & busfröet!  Sista dagen för mig nu, imorrn blire Stockholm me Annso :) Sen dröjer det innan jag kommer hem!


Zzz zzz 
trött!
kommer nog slockna tidigt idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan för o sova sådär lite...Hoppas du hinner ta igen lite sömn..

Älskling! Snart eru här!!! längtaaar efter dej ! :) puss min kära

2009-03-20 @ 11:07:23
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0