Lasse Lindblad!

Jag & Annso & Sandra drog hem till Lasse & hälsa på! Gud så fint han börjar få hemma! Vill oxå bo så!:)
Jag va nykter & körde en liten vända & alla andra drack!
Sen vart det bara en film & sömn för min del!
Men flickorna storma in på natten sen & nu ligger vi alla här i olika tillstånd ;) Kan ju lova att jag är piggast! :D

Jag sandra & Annso


Micke & Lasse, sen va ju Sven där & Greven & "Vasa"?
Det va iaf gårdagen i korta drag!
Idag blir det fika hos mamma, ska väl fira Tilde i förskott lite..
Sen måste jag hem & fixa lite..
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: bullen.

hade du inge roligare än så att berätta?

2009-03-15 @ 12:59:28
Postat av: marlene

jag träffa lass i fredags när jag var ut, var så skoj å få träffa han=) puss

2009-03-15 @ 13:14:01
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, kanske det!

Skicka mig ditt nummer så får vi se

om vi har vägarna förbi! :P



Krama

2009-03-15 @ 20:15:18
URL: http://clearblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0