Jag blir rörd!! :D

Fick en sån underbart fin kommentar av Linda! måste bara dela med mig:


Postat av: Linda

Hej
jag ville bara säga att jag tycker du verkar sten cool och duktig Du har en dotter på snart 4 år och du har jätte fin kropp jag verkligen avundas dig som orkar ta dig till gymmet och verkligen träna. Nej jag är en av dom som ser upp till dig du visar att de verkligen går att ha allt man vill och lite till. Tycker du verkar som en stört skön tjej alltså! :)
Kram

2009-03-14 @ 12:49:55


WOW! super tack! Min dag är räddad :)


Sen idag efter min promenad till noret har jag "bott" i köket 2.5 timme!   Matlagning & brödbak!  

Full fart! Laga massa massa mat!! skönt att göra lite matlådor :)


 
degen jäser                                                   Jag panerar fisk

 
Steka fisk                                                    forma baguetterna

 

pensla med ägg & strö över                  Äta min romantiska lunch i min ensamhet
vallmofrön                                                     i exakt 12 min!

Sen va det dags att ta ut mitt bröd! :)




Och nu är det dags att baka mera! diska har jag redan gjort.
Sen ska jag måla lite lister..
jadu?
Full fart denna dag!
Har några filmer jag hoppas hinna se på ikväll iaf!

Som sagt kalas på måndag! Ni är välkommna!!

Kommentarer
Postat av: Malin



Kalas p åmåndag??? vaaaa fyller du år? näää?



Ser inte äckligt ut de du bakar om vi säger så :D Vilken fin kommentar du fått då :)



ne såg att länken unde funka.. de va recept på en kola/choklad tårta. gå in på ica.se o sök, ifall du blir sugen ;:)





Önska oxå du va här nu gummsan!!! :D:D

pussssssssssssssss





2009-03-14 @ 16:29:36
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Din Mats.

Jag ska gottgöra dig , jag lovar. Men hade du bara sagt till innan så hade jag varit där! =) Nu bakar vi bullar ! :D Puss på dig .

2009-03-14 @ 18:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0