HELG!!

Min fredag har sett ut som så,   klockan pep 06.30!  göra sig klar & göra Tilde klar osv!
Lämna på dagis & sen skola, räknat matte.. Sen hade jag keramik.. byggde ihop nån "vas"  konstverk eller skräp?  Återstår ju att se när det är klart..



Sen hem & slänga i sig mat!   pasta & tonfisk :)

Traskade bort till mitt gym & pratade lite med Pamela.. Måste ju frysa mitt medlemskap en månad nu när jag ska operera mig.. Inte så bra att träna på 5 veckor då!

Sen hem & baka kaka :D   SNODDAS!! som Malin inte visste va det va!! (dah)    ;)

Av 2 ägg fick jag 4 äggulor!!!    Vela bara dela med mig av infon :D



kaka på svalning!


Mums! DETTA ÄR SNODDAS MALIN!!!! :)

Ska baka vidare nu!

Tilde fyller 4 år på Måndag!

Ni är välkommna om ni vill! pip till bara så jag vet vilka ni är :D

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Malin

hehehe jaha du menar chokladrutor !!! :D :P haha

Love u gumman min!! ha de skoj ikväll, ja ösnka du va mme mej!!!!! fan koooooom! ;P

Pusspuss

2009-03-13 @ 18:03:14
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

oh vilka goda kakor!! älskar de där mumsen juh :) ha en underbar helg tjejen!! kram.

2009-03-14 @ 00:00:21
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Din Mats

Ja det va jättetrevligt, ska lägga mig och hålla om dig nu.. du snarkar som en guru här brevid , haha.

puss på dig ! =)

2009-03-14 @ 01:08:21
Postat av: Malin

Ja älskar diiiiiiiig !!!!!!!!!!:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<

puuusssssssssss

2009-03-14 @ 02:45:44
Postat av: marlene

i mitt sexpack med ägg hade alla dublla gulor:P hel sjukt:P har du någon aning om hur min kära karlsson???:P puss

2009-03-14 @ 10:56:15
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa just ja, våra är ju nästan lika gammla.. :P Inez blev ju 4 år i november..

Ska vi sammanföra dom ngn dag, dom kanske gillar varann?

Krama

2009-03-14 @ 12:24:11
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej

jag ville bara säga att jag tycker du verkar sten cool och duktig Du har en dotter på snart 4 år och du har jätte fin kropp jag verkligen avundas dig som orkar ta dig till gymmet och verkligen träna. Nej jag är en av dom som ser upp till dig du visar att de verkligen går att ha allt man vill och lite till. Tycker du verkar som en stört skön tjej alltså! :)

Kram

2009-03-14 @ 12:49:55
Postat av: Linda

Hej

jag ville bara säga att jag tycker du verkar sten cool och duktig Du har en dotter på snart 4 år och du har jätte fin kropp jag verkligen avundas dig som orkar ta dig till gymmet och verkligen träna. Nej jag är en av dom som ser upp till dig du visar att de verkligen går att ha allt man vill och lite till. Tycker du verkar som en stört skön tjej alltså! :)

Kram

2009-03-14 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0