Första skoldagen!

Idag va första skoldagen efter lovet!  Skönt att va tebax!  Hade foto, fast vår lärare var bortrest så vi fick själva montera upp våra bilder & fixa :)



Sen drog jag & Nina & Sandra ner till mig & sen fixa lite ärenden på stan! handla lite presenter till Tilde, hon blir ju 4 år nu 16 mars så!

Sen käka vi lunch på Hemlers :) räk/kyckling med pasta & sallad + en fet konditoribit på det sen!! 


Tillbala till skolan & ha bild.. fick redovisa lite bilder vi målat & imorrn ska vi hänga utställning! :)

sen hämta barn på dagis, hem & få mat i hennes mage & byta om & skynda sig till gymmet &träna lite T-power :)

Sen hem & tvätta & äta & lägga barn & duscha & nu ska jag fica me lite annat!  STRESS STRESS!!

Måste ta lite beslut här!! har fått en tid nu iaf!! inom 2 veckor!! måste planera & fundera! Har så mycket som far runt i huvudet nu så jag blir tokig!!  30 000 är mkt pengar!!!

hart lagt in 3 kort från helgen iaf :)

<3
Träffa min kära MAlin


Sen har jag ett kort på mig & sandra från tältet :)

me and my sweet Sandra :)




En fuller jag ;)

Kommentarer
Postat av: ;)

Jadu, du var inte nådig den kvällen ;)

2009-03-05 @ 08:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0