Happy today!

Idag är en bra dag :) Haft kort dag i skolan idag, började me att skolan samlades i aulan där vi på bildprofilen fick visa upp lite bilder, här är mitt bildspel:


 

Har fotat alla bilder själv & har bara ändrat kontrasten på 2 av bilderna, annars är dom helt orginal!


Sen har jag pratat me en distriktsköterska på tele imorse!  Han skulle försöka fixa ett recept på lite insomninstabletter åt mig så jag får sova! Skulle pröva gå till apoteket & få ut dom efter kl 16. I värsta fall kunde doktorn säga nej eftersom jag inte vart på nå besök nu, men då skulle dom höra av sig..  Men jag måste upp till labbet & ta lite prover som dom hade beställt till förra gången jag fick såna tabletter & de va ändå 5 månader sen!!! Borde dom inte ha hört av sig likxom??


Börjar bli riktigt jobbigt nu.. de svider i mina ögon & dom e så tunga, kroppen är seg.. men ändå kan jag inte sova?? Tror jag är så uppe i varv hela tiden....  Ska iaf gå & träna lite Body pump nu som lunchpass, göra av me lite energi. Ikväll räknar jag med att jag ska få sova!! SOVA SOVA SOVA!!! :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Anna, stackars dig som inte kan sova, det är många med dig men knappast någon tröst. Hoppas det kommer att fungera.

Jättefint bildspel med musiken!!!



Kramar

Lena

2009-06-03 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0