Stel stelare stelast!

Jag vakna i morse, stel som en fiskpinne! Ont i ryggen och öm överallt!  Jag har så träningsvärk!!  träna ju dubbla pass på gymmet igår.. Har ju slarvat med träning & kost på senaste samt att jag har rökt ett antal cigaretter på senaste!! FY FY SKÄMMS, dumheter!! Men det har bara tyvärr blivit så, men det ska jag försöka sluta upp med genast!!

Ska försöka ut & röra lite på mig idag med så jag blir av me denna träningsvärk, finns inget bättre än att träna mera när man är så stel tycker jag.

Har ätit lite filmjölk + lite frön till frukost & sitter här & tittar på våra bästa år, va minst ett halv år sen jag såg på den serien!! Massa nya skådisar visst men annar verkar man inte ha missat så mycket!! haha :)

Hoppas ni får en bra dag!!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jane

stel som en fiskpinne? Det va ett nytt uttryck =)

2009-07-09 @ 08:52:33
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0