Praktik!

Började min praktik i fredags :) Är på "my suschi"  Trodde aldrig att jag i hela mitt liv skulle sätta in en fot i denna bransch! Speciellt inte på en suschi restaurant!?
Det är väldigt långa dagar!
 Antingen 08.30-17 eller 11- 19.30 det e lite småjobbigt me tiderna!
 Ska va där i 2 veckor till att börja med iaf, sen får vi se va som händer!
De e väldigt slitsamt & stressigt & högt tempo! de e många moment som ska göras för att allt ska rulla på! har inte hunnit me att pröva allt än, men lär mig mycket! Stort plus är att vi äter GRATIS & får göra vår egen lunch, ska kan blanda ihop precis va jag vill!! :) fastna för köttet & kycklingspettet :) gott me varm mat ibland & inte enbart det kalla & råa..
Har snälla & trevliga människor runt mig iaf :)



Internet här hemma krånglar stup i kvarten, vart utan hela helgen nu! *morr*
därav har jag inte kunnat uppdatera något alls!

Helgen har inte direkt vart så rolig som den hade kunnat vara!!
Har bara vart hemma iaf, dåligt väder & sånt, inge internet.. Har iaf haft Tilde som sällskap :)









Kommentarer
Postat av: Wysteriia

långa dagar? Kom igen när du jobbar 8 - 19 va ;)

2009-07-13 @ 21:30:46
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Språkpolisen

Det stavas SUSHI.

Nån så gammal som du borde ha lärt dig att stava vid det här laget. Skäms!



Jag hittade hit via en dating-app på Facebook. Tyckte att du var söt, men efter att ha läst din blogg är det väldigt tydligt att det inte finns mer än bara yta.

2009-08-30 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0