Helgen som varit...

Idag är det Söndag & helgen har gått alldeles för fort! Men känner mig ganska pigg & utvilad ändå.
Fredagen va lugn. tv, mat & film bara :)

Lördagen va lite folk här & vi kika lite film /musikvideos, poppa musik, umgicks & drack lite vin/öl supermysigt :)

Min praktik är slut nu på "my sushi"  Eller ja, vad jag vet ska jag väl tilläga! Alla som har haft praktik där har ju tydligen fått förlängd praktik, men jag tycker de är fel! utnyttjnig av gratis arbetskraft!    Imorrn är det måndag & jag vet bara att jag ska upp på arbetsförmedlingen & prata lite, sen ska jag väl bli klokare & veta lite mer hur det ser ut framöver!!! Hoppas jag får va lite ledig & söka jobb & inte kastas in i nå nytt direkt! skulle behöva va lite ledig nu känner jag! Sommaren är snart slut & jag har inte hunnit gjort nånting alls!
It sucks!
 Nu ska vi ha filmkväll me massa mys här :)

uppdaterar efter Arbetsförmedlingen imorrn när jag vet va jag ska göra! :)



Kommentarer
Postat av: Stina Ahlenius

Jag tycker definitivt du ska tala om för arbetsförmedlingen hur du/ni som praktiserar där blivit behandlade. Praktikanter ska vara utanför den ordinarie personalen. Visserligen ska man göra sysslor på arbetsplatsen men man ska inte ersätta personal.

2009-07-27 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0