Zombie + hörseltest!

Antingen sover min kropp ingenting, eller så vill den sova jämt!  Nu är jag inne i en period då jag e trött & grinig & vill inget annat än att sova. Det kan jag visserligen förstå, va ju nyss inne i en period då jag inte ens alltid sov nånting vissa nätter.

Idag har jag haft bild + yoga i skolan, sen hämta Tilde & hem & städa städa+ tvätta & tvätta. Ocj kattskrället har blivit hopplös! idag rymde han 2 hela gånger! SUCK katten går på min sista nerv just nu!!! Busigare typ får man leta efter! Men han är ju som sagt ingen valigt katt & man får väl försöka ta hänsyn till det!



Nu ska jag slänga mig på soffan & snaska nötter & dricka cola!   har fått såna nya matvanor så BLÄÄÄÄ  Jag brukar aldrig dricka läsk! förutom när det ska groggas dvs!

Imorrn är jag ledig från skolan, för jag ska upp på lassarettet & göra hörsel test & sen träffa doktorn & så!

och på fredag ska jag till Falun & träffa min andra doktor!! *morr*

Säger god natt!!!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken porrig blick du hade på den bilden gumman.. Ohlala ;)



Men du, då äre bara o ladda ner, grymt bra serie asså!!vet inte ens vilken kanal den går på, haha.. dah

ser aldrig på teve numera..



Saknar dej så mkt gumman, hoppas de går bra hos doktorn i morrn, skriv o berätta hur de gick! Hoppas även de går bra hos "knas doktorn" i falun.. suck..=/



PUSSSSS <3<3<3<3<3<3<3



2009-01-21 @ 22:07:59
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: madde

Är de nu på fredag du ska hit? Vilken tid? Jag går i skolan tills klockan 15.00 men börjar 13.00 :) . HOPPAS vi hinner ses.!

Postat av: Jocke

På tal om lasarettet, hur gick det med implantaten? Behöver du byta eller ordnade det sig? Kram

2009-01-21 @ 23:21:25
Postat av: Henrik Olsson

Du kanske har drabbats av lite tidig "vårtrötthet"?

2009-01-22 @ 09:02:12
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu
Postat av: ME&MY

Shit vilken cool bild!!!

2009-02-09 @ 20:18:57
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0