Sömnlösa nätter!

Tänk att jag undrar så när man ska få sova en hel natt! Börjar bli så fruktansvärt jobbigt nu. Va ju till doktorn & fick mig ett recept på lite tabletter om skulle hjälpa mig att sova, men dom tabletterna gör mig knäpp i huvudet, jag ligger & yrar & befinner mig på en annan planet! har sett rymdskepp, trott att jag va på en annan planet! Sett massa konstiga röda hattar, sett skägga gubbar osv osv mått illa av dom så jag vill spy! Inte fasiken hjälper dom! Verkar ju nästan mer som knark! SHIT vilka syner jag får av dom, går absolut inte att sova, snarare tvärtom effekt!
Måste ta & ringa doktorn igen & se om jag kan få nå riktigt bra sömntabletter!
En lektion i skolan stog jag ut me idag, sen va jag så trött så jag mådde illa och fick lov att åka hem, Skolan är det enda stället som gör mig trött, åkte hem tog en powernap & fick lite nya krafter, sen gick jag & zandra & träna lunchpasset på gymmet! Skönt som F A N , men jag har verkligen tappat formen, orkade nästan ingenting & helt skakig va man, benen bara darra! uah! scary!
"Zolpidem" heter dom(tabletterna alltså), tom sökt efter info på nätet och hittat folk som röker skiten!! Samt nån som mitt i iskalla vintern hade öppnat alla sina fönster hemma enbart för att "släppa ut alla flugor"
Man blir ju nästan skraj!


Det va bara det jag tänkte skriva om detta inlägg, ar verkligen tappat blogg suget tyvärr, men ska väl försöka uppdatera en gång om dagen åtminstone!

:)





Kommentarer
Postat av: Moster.T

Gumsan!

Be din doktor att skriva ut några tabletter som heter Imovan. Det är inga sömntabletter utan insomningstabletter. Man får inga mardrömmar eller blir tjock i skallen dagen efter.



Du kan gå in på www.fass.se och läsa om dom där.



Kram Moster

2009-01-09 @ 08:00:44
Postat av: Malin

Älskling! Skrev en lång kommentar igår,men hände nåt me datorn så allt försvann... Suck!



Lova mig att du slänger tabletterna! man ska väl inte behöva ha sånna upplevelser..

Googlade också tabletten igår, oh herregud vad mycket konstigt folk gjort och sett!=s



Älskar dej min chokladpralin! <3 Pusss!





2009-01-09 @ 11:10:56
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0