Skolstart!

Då började man skolan igen då! Ganska slapp dag, började med samling i aulan, där vi fick lyssna på en "barnsaga" som en lärare läste, medans vi kika på bilderna :) Kände sig som 5 år typ!  Men inneörden va typ att en GRÖN groda vart kär i en VIT anka osv osv, va jättegulligt :)



KÄRLEK <3


Sen har vi varit ner på kultur huset & tittat på en konstutställning.  Fixat våra scheman & gått igenom lite projekt vi ska genomföra.
Så här ser mitt preliminära schema ut:


Ska försöka hinna åka till tippen idag me allt mitt skit jag har här hemma!!
Måste komma igång med träningen igen nu oxå!!! MORR blir arg på mig själv!



Kommentarer
Postat av: Sandra !

världens bästa skola och schema va ;) <3

2009-01-07 @ 23:28:07
URL: http://pussp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0