HAPPY NEW YEAR 2008 :)

Har laddat upp 60 bilder på facebook så tänler inte slänga in så många här, Va uppe hos Zandra och åt mat ett helt gäng, va vi 15 el 17 pers?!? :)  Jätteskoj verkligen! MYSIGT!! God mat & super god efterätt!! Vart så mätt så fick inte i mig just nå alkohol! Så strax före 00.00 när vi skulle gå ner på kajen för att titta på fyverkerier, va jag fortvarande spiknykter!!
Sen gick  vi tillbaka till Zandra :)  Då vart de massa alkohol & lek! Vid 2 tiden kom jag igång lite smått & höll igång till kl 08.00 imorse =)
Men vakna pigg & gla ändå!  Blir fasiken inte bakis nå av mig, supersskönt! :)
Slänger in nån bild :)


zandra dukar fram tallrikar till efterätten :)



Mickan jag & "Marcel" eller hur du nu stavar :)


Bästa grannarna :)


SKÅL & gott nytt år nere på kajen :)


Jag & Kongo på kajen :)


Sen fest igen :D


Adde va lite trött!!


Vi sjöng & skråla hela natten :)

GRYMT SKOJ!!! :P

PUSS & HEJ!
hoppas ni hade ett bra nyår?!?



Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅ gumman ni ser oxå ut å haft skit skoj ju :D jääävlar va länge du va vaken då!!! :o shit pommes! vi var iof vakna till 6 jag o robban :P

fiina bilder!önska ja va där, eller du här!

MISS U 2!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33 Kyssssssss

2009-01-01 @ 23:59:54
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

aaah vad söt du är!!! :D blir alltid så glad av dig! ;)Saknar dej så mycket! Ja det hoppas jag med, ett heeelt år kvar bara, hehe,..

Sover du fortfarande så dåligt??? :( blir orolig för dej. Funka inte sömnpillerna???

Du måste bli ättre snart hjärtat!!!!!!! Älskar dej du e så go, som den godaste glassen!! ;) hihi

PUSSSSSAR <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-01-02 @ 14:56:34
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Annaaaa! Snart Fölkis igenrå!

2009-01-02 @ 20:27:20
URL: http://amarialarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha du e så goooo!!! ;) Du e som choklad och hallonbåtar, mina favvisar ;)

Varför e du aldrig inne på msn för? snyft! Me miss u... pusspusss

2009-01-03 @ 22:56:45
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0