God Natt!

Whuhuuu har inget att blogga om just nu, men kan ju va artig & säga god natt :) Ska ta med Te koppen ner i sänegn & glo på film!
Har typ fått hem  X antal papper åt alla håll som ska fyllas i! Bostads bidrag mm.. HATAR PAPPER!
Snart ska man gå & gö ett hörseltest oxå! samt prata om jag kanske ska få mig en hörsel apparat!! DAH!!  hör ju som en kratta nötter!

Håller på att att fixa & ser om jag ska hyra ut på vasaloppet! men jäkla massa bestyr!! Måste ha lite tältsängar isåfall!

Nej nu har jag icke tid me bloggen!

FÖRRESTEN SÅ HAR JAG TRÄNAT COMBAT IDAG! :D Wieeee & imorrn blire T-power :)

gammal bild, men nu ska de bli fart på träningen igen :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig tjej som tränat!!jag har inte ens varit i närheten av någon träning...Men halsontet finns ju där fortfarande,så känns lite onödigt.

När kommer du o hälsar på då? :D de e bra tomt i huvudstan utan dej ska du veta!! Saknar dej massor.

Hoppas allt går bra hos doktorn nu.. Hörs ikväll kanske <3 puss o kraam

2009-01-13 @ 11:25:59
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0