FULL RULLE!

Nu har vi återigen profilvecka! Och det ska målas & fixas & grejas! har så mkt att göra! försöker kombinera det me allt annat i mitt liv!! Samt försöka hinna träna! Har så mkt så jag hinner knappt me datorn just nu! extrem dålig uppdatering i know!! SORRY!!!
STRESS STRESS STRESS!! Så stressad så jag körde till skolan imorse & sen hör man Tilde från baksätet, hon fråga va vi gjorde på min skola!      Jag va så stressad så jag glömde att jag skulle lämna henne på dagis innan!!
Sen skulle jag ringa mamma på jobbet bär jag va hemma, då fick jag hjärnsläpp & kunde inte ens komma ihåg numret jag har slagit tusen gånger!  Jag ringde fel!
Tror minsann jag behöver lite semester innan jag går under!!!!!!



gammal bild från i somras, hitta han nu på stora dumburken när jag starta igång den :)
Håller på att installerar ett annat photoshop så jag fick ju lov att dra igång den :D min bärbara orkar ju knappt starta när man trycker igång den! jäkla skit datorer! *morr*

Jajaj nu ska jag gå & måla vidare! Har t o m fått lov att ta hem alla grejer idag för jag måste måla ikapp! ligger efter en smula!

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Hur står allt till med dig då? :)

2009-01-28 @ 17:16:45
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0