Farbror Doktorn I Falun!

Då va man återigen i Falun hos "min" doktor!! Mats va snäll & följde med så jag slapp åka själv.
Resultatet av mitt doktor besök: Vi kom fram till att jag har 2 valmöjligheter, 2 operationer att väjla på, i 2 olika prisklasser!  för att jag ska få det som jag vill måste jag hosta upp MIN 15 000!  Och har ju en stor risk för att det kanske blir komplikationer igen, men för mig skulle det va guld värt ändå!!
Fan att allt ska handla om pengar hela tiden!! Vet inte riktigt hur jag ska trolla ihop 15 000! kan ju alltid pröva att låna upp mitt nuvarande lån, en vette fan om banen går me på det nu när jag bara pluggar?!


Självklart så denna gång fick jag lov att hälsa på madde :D
Inte varje dag som vi träffas!! Skoj vare :P
Drack lite Te:)

Sen åkte vi ner på stan , va in i massa affärer :)



 sen va på nån China reastaurang & handla me kina mat! MUMS!! älskar friterat me ris & sötsursås! :D som vi åt i bilen! HAHA alla dessa "picnickar"   :P

Fyndade 3 tröjor på Gina Tricot för endast 147 kr! ÄLSKAR REOR!

Sen hitta vi en ny skoaffär som hade så mycket snygga skor så jag det kändes som va man i himmelsrike
 BILLIGA SNYGGA!!
men handla inga där!

Stannade även till på Lager 157 & införskaffade ett regnställ till Tilde :)
samt 2 par skor för ENDAST 130 kr!!
Ordinarie pris för de 2 paren skulle bli 2230!!
Vilket fynd!
Det va nämnligen 80% på rea priset! Såna reor ÄLSKAR jag! ;)

Har haft lite "Myskväll" här, ätit hemmagjord fruktsallad me glass  stora lass :)
Spelat massa barnspel!
Nu ska man slänga sig på soffan & glo lite film, är ganska trött efter en lång dag, får väl se vad morgondagen har att erbjuda!
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Baaaaby.. :D åh vad jobbigt att du måste op om.. men de fanns väl inge annat o göra??? Hoppas dom blir dundersnygga denna gången :D så man fåår klämma lite ;) hahahaha , skoooja!

Vi får nog gå o råna nån!! dah!

Love u gumman min... o de kommer ordna sej ska du se. PUUUUUUSS

2009-01-23 @ 22:05:01
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Btw... Fasen vilka fynd du gjorde då! mnyfiken på va de var för skor du köpt!!? =)pusspuss

2009-01-23 @ 22:06:17
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Hade jag varit du hade jag gått till en annan läkare. Uppstår det komplikationer en andra gång så slipper du betala kostnaderna IGEN då. Då betalar du enbart narkosen. Blir det fel hos Dr. S igen så kommer du få hosta upp summan en gång till!

2009-01-23 @ 22:07:46
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: madde

Hehe du skulle gjort bilden svartvit ;) , haha jag ser hemsk ut. Jävla förkylning håller på att bli galen hehe :-p. DU får komma ner snart igen så vi kan knäppa bilder där jag ser normal ut haha.

Postat av: Wysteriia

Jo men en bra kirurg låter dig inte stå för kostnaderna om komplikationer uppstår. En bra kirurg rättar till alla fel kostnadsfritt - förutom narkosen då.



Köper du ett par byxor som visar sig vara trasiga får du ju byta - gratis. Du får inte hosta upp halva summan av priset en gång till. Eller hur?

2009-01-24 @ 12:05:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Henrik Olsson

Vad har du hittat på i dag för något då? Själv så har jag sågat och huggt ved så det stått det härliga till ;)



Ha en skön kväll!

2009-01-24 @ 17:38:29
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson
Postat av: Anonym

Ja vill man bli fin får man lida pin!

2009-01-25 @ 20:21:17
URL: http://akdays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0