Valda kortet!

Tack för att ni tyckte till om bilderna.. Dom i min fotogrupp valde iaf fram det kortet med däcket! Alltså kort nummer 1.. Det kortet kommer att förstoras & hamna nånstans i skolan på  "öppet hus"

Fy idag är man sjuk! Feber & hostig & lite ont i öronen!  Samtidigt som man ska irra runt här hemma & fixa till Vasalopps gästena som kommer imorrn! Uah uah!

Inte dödsjuk som tur är! Har väl lite krafter kvar! Hoppas man mår bättre imorrn! Ska ta & tvätta min 4:e tvättmaskin idag! hänger påslakan & kläder & handdukar i hela lägenheten!! HAHA vilken syn! Önskar jag orka knäppa ett kort på det hela men tyvärr. ska gå & vila en stund & samla kraft! Lär va uppe hela natten & fixa!
Tack och hej så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Blondinhenke

Jag gillade nog tredje bilden :) Rörelse :) Hoppas att du känner dig piggare snart! :)

2009-02-18 @ 20:18:54
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0