Massa mys me Malin :)

I söndags åkte jag & Tilde till Johannisholm & hälsa på Malin :)
Fika lite, en tårta som hennes mamma bakat :) MUMS
Sen gick vi ut & klappade alla djuren dom har, jätte mys verkligen :)






Sen knäppte jag massa bilder me telefon, men dom får jag inte in nu, sladden är på vifft :)

Idag måndag så sitter Malin hos mig :) vi har fetat en semla & sallad & macka! & godis! HAHA GÖTT :)

Mina sötnosar <3


Kanske inte det vackraste kortet!! HAHA men men, är ju hemma & är sjuk så man har inte allt för mkt energi till att piffa till sig..
Men who cares! :)

Skoj va det att få träffa sin Malin 2 dagar

Ska strax skjutsa henne till tåget, kommer bli tomt i Mora igen *snyfft*

Måste ner till Storstan & hälsa på snarast!!




Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar er så mycket!!! Sötnosarna på jorden <3

Vad gör du nästa helg??jag kommer upp då me ;) SÅ vi kanske hinner å ses :D

pusspusspussss

2009-02-05 @ 11:24:34
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0