HEJ HOPP!!! :)

Sorry min extremt dåliga uppdatering!!! *skämms*  Ska bättra mig...  Har ju givetvis slarvat ort mitt minneskort till kameran så jag kan inte knäppa nå roliga kort!
Hmm.. Kämpar på i skolan! har en hel del just nu!!!!!
Träna Body Combat idag :D   SÅ skoj!! Nya passet!! WIHUUUU svetten rann & de e göttans :D



Såg en bra film igår! dock en smula knepigt när man inte har nån text, vart en smula fövirrad i slutet för jag fatta nog inte riktigt va somhände igentligen!  Men annars va den bra!!! SE DEN!
THE HAUNTING OF MOLLY HARTLEY




Ska verkligen försöka uppdatera minst en gång per dag nu! Gärna mer oxå!  Ni får gärna slå mig på fingrarna annars ;)

Kommentarer
Postat av: therese

ja gör de=) puss

2009-02-10 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0