Helgen!

Nu ska jag sammanfatta lite snabbt!  Sälen på fredagen.. jag & Mats & Annso & Carro & Angelica brummade upp.. stanna hos MAggan ett tag & sen for vi runt lite.. sen åkte vi till Fluff osv osv... Vart skapligt fuller!









En kisspaus eller två :)


SEN ÄR JAG INTE BLOND LÄNGRE!!  Och jag vette fasiken vilken färga jag har??grått grönt brunt vitt orange gult? HAHA vet ej om det funkar eller katastrof! Har inte kännt efter än! Sen har inte håret torkat riktigt än efter att jag färga om hälften av håret idag!!  Igår hade jag i nån konstig färg i det blonda & idag skulle jag bleka slingor i det mörka.. Tror nog på KATASTOF! men shit the same! Nu har jag prövat iaf....

Ska väl trolla fram en bild nån dag så ni får skratta lite =)

 har hållt igång hela dagen, målat & fixat!  Klar med kistbordet nu! slipat & målat tre lager vitfärg.. & måla min utebänk vit oxå.. Den va ju så äcklig & sliten.. samt ytterdörren & lite till... Måste fixa fram en kamera! så man kan fota lite!
Nej  nu blire filmtajm! orkar inte med datorn.. nu... skriver imorrn & svarar på kommentarer :)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

mn guuud nu e jag nyfiken!!!!!!!!!!!!! släng upp en bild nuuuuu :)

2009-04-26 @ 23:30:45
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0