Vill dra nå stort över mig!

Idag ä ingen bra kväll! Allt va prima tills jag kom hem från träningen! Sen börja det gå utför!
Skärde mig när jag raka benen! balsamet tog slut! Hårfönen börja lukta ILLA SOM SATAN! Sen la den av :( håret pissblött!
inga kläder att ta på mig :( hitta inga strumpor heller!
Stressa iväg till Ica maxi med mitt blöta hår & mitt knallröda ansikte som jag är så torr i & flagnar till max! ihop om att jag skulle va där helt ensam!! men ack så jag bedrog mig!
 Tame fan alla killar i hela europa verkade vara där precis när jag va där! Vela bara sjunka genom jorden & gömma mitt fula tryne! precis alla dom här som man inte vill ska se en sådär!
handla det mesta jag skulle ha förutom mina kära nudlar som jag hade tänkt äta när jag kom hem igen nu! *suck*
 men iaf stanna & tanka på vägen hem, va i en helt annan värld & tankmätaren bara steg!! Inte fan visste jag att man kunde hamna på minus på kontot heller!!!!!! Sablar jävlar anamas! Inte nådigt arg jag vart när jag kom hem & kolla saldot eftersom jag inte fatta hur jag kunde få i så mkt benisn på mina få kronor!
Tur barnbidraget kommer imorrn!
nåväl! Mitt humör e inte på topp nu! ska gå & tröst äta nå annat gott istället!!!
bankrutt! ingen middag, trasig hårfön.. härnäst då? ska jag råka elda ner huset när jag ska laga mat! Och förresten äta mat kl 22?? OJ OJ ingen bra kväll!!
mamma har Tilde ikväll, det är därför jag flängt runt halva kvällen om ni undra det!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Malin

morrn gumms! Låter jobbigt :s hoppas de känns bättre idag iaf... Nu e ja påväg till work...rätt utvilad endå efetrsoom ja somna tidigt igår, så skönt!

Höres ikväll min sköna!! puss love <3

2008-09-19 @ 06:02:15
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Zandra

De där med att elda ner huset kan du väl låta bli iaf ;)

2008-09-19 @ 10:46:09
Postat av: Eric

Hade jag varit anträffbar detta datum så hade du fått dragit mig över dig :p

2008-09-20 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0