UPPDATERING AV MIN UNDERBARA HELG! :)

hela fredagen har jag ju somsagt redan lagt ut.  Lördag morgon vakna jag relativt pigg :) Gjorde mig klar & for  från Malin och åkte hem till Mormor :) Annso kom dit precis innan mig... Vi fick pommes & lövbiff :) *mums* Mormor lagar så god mat =)



Efter maten så åkte jag & Annso in till city på shoppingrunda :)

Annso :)

Jag

Indianer på stan! :D jag skänkte några slantar! :)


Vart lite shopping :)


Annso inne på "London" jättemysig restaurang me tända ljus ;)

jag

Båda beställe Filè Oskar     *mums*




Det goaste jag har druckigt tror jag!!!!!!  Fan va det small när jag öppna flaskan! korken for rakt upp i taket! haha vart så rädd! & skummet rann över hela flaskan! tur man höll sig över diskbänken må jag säga!! :)


Vi älskar varandra :) Fan va skoj vi har!



ÅÅÅ va ja ÄLSKAR Kenneths lägenhet! VILL HA!! Jag & Annso låna den på Lördagen.

Innan vi gick till Tunnelbanan så gick vi förbi mormor :)
Som fick knäppa kort på oss flickor :=)

Visst e vi snygga?!?! haha


jag & Mormor :)


Annso by night! :)


Jag by night :) haha


I brist på annat får man krama stolpar! ;) hahahaha

Fler kort ligger på Annsos kamera.. Det va iaf några stunder från helgen! Har haft så himla skoj alltså!! Vill verkligen flytta!! Känns inge bra alls att sitta här i Mora igen! *morr*
Saknar helgen redan, gick alldeles för fort de här *snyft*
Och vilken tokig tågresa jag hade hem! haha årets matvrak breve mig! Hon åt både pizza sen massa choklad, sen tog hon fram en kexchoklad som om inte et räckte tog hon fram en dubel daim efter ett tag!! haha höll på att dö...sen massa annat oxå! *asg*
jaja nu ska jag lägga Tilde & slå ner röven framför tv:n
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Annzo

Åååh vad vi hade roligt gumman! Älskar dig!

2008-09-14 @ 19:52:11
Postat av: Annzo

Åååh va roligt vi hade gumman!! Älskar dig! <3

2008-09-14 @ 19:53:33
Postat av: malin

ååå vilka härliga bilder gumman!!!! <3

vilken sööt mormor du har!! :)önska ja orkade hängt på er igår men spydde som en gris...ja har träningsvärk i halsen tillome :S usch..

jag saknar dig så mycket min snygging!!!hoppas resan gick bra hem, ha en mysig kväll:) själv kollar ja på nån film o ska väl försöka äta nåt.



pussss pusss

2008-09-14 @ 20:27:43
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: marlene

va skoj å få komma iväg lite=)puss gumman

2008-09-14 @ 21:30:11
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Martina

Vilken söt klänning!

2008-09-17 @ 01:44:00
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0