Tränings fiasko!

Gick till gymmet & tänkte jag skulle köra dubbla pass, men så vart icke fallet! Barn flickan va sjuk!!! Pamela skulle passa Tile lite, men hon vela bara komma in till mig.. NOLL koncentration på att ens försöka memorisera stegen.. Så jag gick ute från salen efter en stund... Sprang 20 min på löpbandet och sen gick vi hem :(

Får skutta lite på min dans matta istället!

Nu ska jag skryta lite!! Precis innan jag gick ill gymmet så satte jag en låt. VARENDA COMBO :)  Fick AA :) På basic nivå :)

Kommentarer
Postat av: Malin

men åå vad trist gumman, men ja vet precis hur de e !! har oxå massa kostnader hit o dit som man inte räknat me...

Vet inte ännu va vi ska hitta på.. :D får se va som händer! Va ska du göra söti?

synd att du inte fick o träna då... Kuul d ser ut me dans spelet, får komma o testa de snart ;)

Puss darling

2008-09-11 @ 20:10:05
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0