Torsdag!

Sovmorgon idag ! min första på bra länge! Fick sova ända till kl 7 :)
Skolunchen va helt underbar! hemma bakade brödbitar som va så goa! Sen pannkana grädde och sylt.. åt dubbla portioner av allt! är lika mätt nu som jag va för 4 timmar sen! HAHA

som sagt, detta är bara hälften av det jag åt! :)

ÄNTLIGEN! MIN PRINSESSA E KLAR! :) (nästan)

Älskar henne!! Ska göra henne i färg sen! hon har kostat mig X antal timmar!!
Sen har jag ju råkar spillt ganska mkt runt henne *snyft* ska skugga ansiktet lite innan å! :) Endast tusch på henne! inge blyerts eller nå & de e skitsvårt att skugga me tusch för de e så kladdigt!!


Projekt 2 idag:
Föröker teckna av min morfar!! Jag har verkligen tagit mig vatten över huvud! Allt blir bara fel, så många små mörka detaljer, blir bara kladd!!


Mina händer ser ut så här efter 10 tvättar!!

Snygga va?!? haha




Kommentarer
Postat av: Annzo

DU HAR VERKLIGEN TALANG! =)

2008-09-18 @ 16:08:34
Postat av: Emma

ja fyfan va duktig du är!!! blir ju alldeles imponerad! de visste jag inte om dej :)

2008-09-18 @ 17:59:09
Postat av: Eric

Funkar inte lacknafta ???

2008-09-20 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0