TanT?!?

HHAHA sitter & leker me våran läxa tills imorrn?! Det går rakt åt helvete!! ha ha ni får ett smakprov!



Yeah! ska föreställa mig om 40 år!! ha ha de e inte ens likt! men för det första så är "orginal" bilden av mig redan så manipulerad så den inte e lik! sen ska man försöka korsa den me en gammal tant!! De e inte lätt alls! måste öva mera!

 

ja ni förstår grejen iaf! haha LÅÅÅÅÅÅNG väg kvar tills jag får ett bra resultat!!

Detta är vår läxa tills imorrn, som vi kan sitta här & göra imorrn bitti, men jag vill hellre ha sov morgon. Så jag sitter i datasalen nu har varit & tagit bort Yogan från mitt schema nyss! Man kan inte ha Yoga när man äter så mkt mat som jag gör!! Lixom lägga det passet direkt efter lunch! hallå det går inte! är ju jämt så mätt! haha
Ska ha omvärldskunskap istället, kanske man lär sig nå vettigt dessutom! Men just idag så är det inge omvärldskunskap så då kunde jag sitta här & gö läxan istället =)

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha scary :S men ser skoj ut, förstår om de e svårt.



PUSS!

2008-09-24 @ 16:47:57
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0