STOCKHOLM HERE WE COME!!

WIHUUUUU åker idag! Skönt att komma ifrån den här hålan alltså!
Thai soppa till frulle gick bättre än förväntat! :)
Men är så hungrig nu så jag dör!
På tåhet ska jag iaf unna mig en så där "bar" & sen resten av helgen ska jag äta riktigt, det måste man nog om mans ka dricka lite å ;)
Nä inte tid me datorn mer nU!! STRASSAD!!! vet ej om jag kommer ha tillgång till internet eller ej i helgen?!?! men ska knäppa massa kort & försöka uppdatera vi nå tillfälle!
va ska ni gö för skoj i helgen då?!?!
Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hinner jag inte med 15.44 tåget hem så hör jag av mig! :D Har sparat ditt nummer :)

2008-09-26 @ 10:40:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0