Skolarbetet!

Det vi gjorde på bilden idag va att fortsätta me våra träsnitt...  lägger in nån bild..

Hinner tyvärr inte vrida bilden.. Hela datorn segar.. men man ska iag skära ut allt det vita så att säga.. & trycka sen när man e klar!!


sorry för bilderna alltså!! men ni ser ju att de e ett pillegöra så det heter duga!! får väl se hur många timmar till jag behöver på mig innan jag kan börja provtrycka!!

Nä nu ska jag jag rusa till gymmet!! *suck* kom hem för 15 min sen & ska iväg inom 10 min! bara stress!!
Skriver väl nånting lite senare :)
Ciao så länge!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Va duktig du är :) puss babe

2008-10-01 @ 19:52:46
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0