Skolan idag :)

Som sagt har profilvecka nu så e e bara rita & teckna som står på schemat...
Första uppgiften va att på ett svart papper använda en vit krita & försöka måla av pappret där det låg massa olika blad & några nypon! Ska lova att det va inte lätt!!!
Mitt resultat såg ut såhär:



SEN FIKA DAGS :)

åå va så himla hungrig så 3 mackor åkte ner!

sen efter fika fick vi våra ritblock :) tyvärr så är ju inge GRATIS! :(


Dagens andra uppgift: måla av en valfri "bit" av bladverken med KLADDKRITOR!
SKITSVÅRT!

Inte nöjd på en fläck! skitsvårt att få till rätt nyanser & skit!  FY inte min grej!

Uppgift 3: Fick en spegel & kolbitar! alltså måla ett självporträtt!! direkt me kol i handen! Höll på att tappa hakan! haha



Vart ju inte skitlikt direkt!

Uppgigt 4:
Att börja om!! *suck*
me valfri metod!  krita,kol, blyerst osv..
hann bara börja nosa lite.. ska blanda blyerts & kol... enklare att få till rätt detaljer.. hann bara så här långt:

Om ni undrar va det är för rund klump så använder man det kladdet för att sudda lite på kolet.. går inte me vanligt suddegum inte! fan va kladdigt de e me kol & kritor.. har förstört min tröja totalt idag! det svarta är fullt me vit krita & det vita är fullt me svart kol!
Ska tänka på att ta på mig skit tröjor när vi ska hålla på att rita & sånt!

jaja det va min dag!

Ska se om jag ska iväg & träna sen el ej? måste kolla upp lite skit..
Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0