Skolan idag :)

Hade Matte som första lektion! va hela 30 minuter tidig, vilket e typiskt mig! men Matte läraren va redan där så jag gick in och satte mig & vi bytte någa ord så :)
Räkna på lite ekvationer & sånt där... X och Y och paranteser, nej fy.. Inte det roligaste, men Matte e ganska skoj :D

Sen fika :) Mums så goda mackor det finns ....

Sen ÄNTLIGEN KERAMIK!!!! :)

Pröva på nån gång på gymnasiet samt nån gång när jag gick på kollo. den tiden man va 6 år & borde i storstan!
men ändå mina "talanger" måste ha suttit kvar . jag drejade lite & fick beröm av läraren som sa att det märkets att jag hållt på förut! :) & att jag nog skulle kunna bli riktigt duktig :)   WIIIE kändes skoj att höra... men typ 3 minuter efter hon sa det så råkade jag trycka till leran lite hårt & min fina fina vas gick av på mitten, försökte laga men NEJ! ! Sen gick det bara utför! leran vart för blöt så den kladda jag ut så den fick torka... Medans den torka så gjorde jag en "skål" av ny lera.
 Slutade 13.40 idag precis enligt schemat.. men några av oss  "jobba in"  lunchen så vi skulle få sluta tidigare, men det va så skoj så jag hann inte gå innans vi sluta på riktigt :D
Slänger in nån bild:

Jag


Sandra :)


Långt ifrån klar.. ska torkas typ 3 veckor & sen brännas.. den ska iaf bli svart i & vit utanpå när den e klar!! med massa glans på :D ska ha godis & ostbågar & sånt i den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0