skolan idag :)

Det vi fick lära oss på digitala bilden idag va att klippa ut en gul blomma på en bild som hade svart bakgrund, för att sedan flytta över den gula blomman till en annan bild, som va en himmel.
Nästa steg va att ändra storlek & plats på blomman & kopiera in flera blommor, för att sedan färglägga dom fina blommorna! slutresultatet:

Snyggt va?!?! :D haha
Nästa gång vi har digital bild skulle vi få börja leka med våra egna ansikten :)


LUNCHTAJM!
Menyn hade potatis & purjolöksoppa att erbjuda.. Men nå sånt hade inte jag plats för i min mage!
Den fyllde jag me pannkaka sylt & grädde samt kesokaka syt & grädee & 2 smörgåsar & 4 st morotsstavavar!

Varenda liten smula slicka jag i mig! SÅ GOTT!


Smart nog så hade man Afrikansk dans direkt efter lunch! FY! hade nästan spyorna upp i halsen!! Man ska inte äta så mkt innan har jag lärt mig nu *asg*


haha jag muppar mig lite , va ganska skoj att skaka på rumpan! *asg*

Det va min skoldag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0