Morfar e klar! KONSTUTSTÄLLNING! :)

Här e Morfar :)

Eller? nää kände att jag va inte riktigt klar, himmmelen & molnen e ju inte me så gjorde lite ändringar


Nu e han klar :)



Sen dags för utställning i matsalen! 22 bilder åkte upp på väggen sammalagt.. varav 6 st av mina :)
Karin & Stina håller på att hänga upp lite bilder




Lite ironiskt så fick jag en ruta me bara mina bilder :)    Jag va inte me och hängde upp dom & alla hängdes upp lite blandat , men lite skoj ändå :)


Lite porträtt..
jag har ritat marita längst ner till höger... Marita rita mig nere till vänster.



"Jag måla av mig själv i en spegel"  bilden nere till höger ..


Lite andra bilder klassen gjort


Lite fjärilar, jag har gjort den i mitten till vänster


ja de va våran lilla utställning det :)



Kommentarer
Postat av: Nina

Du är jätteduktig, dina bilder ser finare ut än dom andras ;)

2008-09-19 @ 15:03:14
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

åh men va duktig du är :D

2008-09-19 @ 15:57:37
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Annzo

Jag är fortfarande imponerad, å undrar varför inte jag fick dessa gener.

2008-09-19 @ 17:20:57
Postat av: Emma

de är så vackra bilder anna!! :) guud va duktig du är.

2008-09-19 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0