Min magiska helg! (uppd 1 fredagen)

Vet inte ens vilken ände jag ska börja?! Har haft det underbart! maiskt är rätta ordet! Träffat så mycket underbara människor hela helgen så..
Annso & jag tog 12.22 tåget ner till stan.. rände in & ut i alla affärer som fanns typ! Sen hem till Mormor & äta underbart god mat.. Sen sminka sig lite & piffa upp sig :) Kände mit lite annorlunda i min märkliga outfit! rutit & prickigt, men va fan.. Man ska väl inte se ut som alla andra jämt heller! Tog & drog hem till min underbara Malin <3 & festa :) Slänger in lite bilder... Dom små kan ni klicka på så blir dom större! :)


 


My sweetnose <3



WIHUU! guitar hero! Snacka om skillnad me guitar & guitar!!
 denna va till x box, jag e van me playstation!
Men lite bra gick det nog ändå ;)




Inne på Blue Moon bar



Hade så skoj!! Tack! :)






Kommentarer
Postat av: Malin

ooooh yeah my darling! Va skoj vi hade!!! måste köra en repris snarast ;o)

lav u, kiss kiss <3

2008-09-28 @ 20:55:41
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Vad kul ni ser ut att ha haft, BL är ju alltid upplyftande!!!!

2008-09-29 @ 09:27:45
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0