MAMMA MIA! Hundar börja tala mat :)

MMMMM Siter här kl 21 & äter en "NYTTIG" middag! Spaggeti i stora mängder & mammas goa köttfärsås me grädde i!! Nyttigt värre så här sent! När man redan ätit hela dagen hihi..
Körde iaf slut på mig själv på gymmet & det känns så skönt!
Låna en tv av mamma oxå så nu finns ddet åter en i sovrummet!..
Ska leka lite i photoshop om jag orkar!
Min kära MALIN har gjort en hel drös me headers åt mig, hon e så duktig så! :) Kanske dyker upp en ny snart :)
Ska äta upp & dricka lite TE & mysa me mig själ hä i soffan.. A little bit lonely börjar de ju bli nu när höstmörkret kryper fram... men men..
Har ju vart singel ett halvår så, ett halvår till kan ju inte skada dårå...
Skriver en rad sen... laddar kanske upp lite headers som hon gjort oxå få ni se va duktig hon e :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Den här headern var jättefin :)

2008-09-04 @ 21:07:03
URL: http://maauliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Den här headern var jättefin :)

2008-09-04 @ 21:07:15
URL: http://maauliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0